zondag 6 mei 2012

Een budget ontdekking.

Hoi allemaal, en welkom in weer een nieuw artikel in de blog: Just Beauty About Me.
Ik heb laatst een merk gevonden, maar het is niet echt een merk die ze verkopen in de Kruidvat, Etos, of andere drogisterijen. Tenminste, volgens mij niet. Het is namelijk een huismerk, van de Aldi of Lidl. Het heet Biocura. Volgens mij is het een huismerk, maar het zou ook gewoon een merk kunnen zijn, maar het staat me iets bij van de Aldi of Lidl. Ik moet zeggen, dat ze fantastische mascara's hebben. Ik heb er nu 1 opgemaakt, een beetje een langwerpig eivormpje, en die was heel goed. Een lekker smeuïg mascara goedje, een mooie brede borstel, en ze blijven sowieso een dag zitten. Ik heb ze niet in het waterproof, omdat ze anders de volgende dag overal zitten, behalve op mijn wimpers, en ik ze er niet gemakkelijk met een washandje eraf kan wassen. Nu heb ik de 2e mascara gekocht, dit is een koker vormige met 2 delen. In het ene deel zit een mascara conditioner, waarmee je een volumegevoel in je wimpers legt, en aan de andere kant de mascara. Ook deze mascara is een smeuïg mascara goedje, maar ik vind deze borstel minder fijn. De langwerpige en eivormige had een bredere en dikkere borstel, en deze is wat langer, en heeft kortere haartjes. Voor sommige mensen, met een andere soort wimper, zou dit een perfecte zijn. Ik moet zeggen *schaam* dat het wimper conditioner goedje, ook een fijne handbutter is. Je kunt het goedje van het borsteltje zo op je hand smeren, en het goed inmasseren, je handen worden lekker zacht, en ze ruiken de rest van de dag lekker zacht, een beetje musk achtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten