zondag 6 mei 2012

Beauty Sites.

Hoi allemaal, hier weer een nieuw artikel op mijn blog.
Ik heb de laatste tijd veel gelezen over beauty sites, zoals: Stardoll en goSupermodel. Ik heb me op allebei de sites aangemeld, en kwam toen tot de conclusie dat goSupermodel het leukst is.
Dat is vooral omdat het er gezelliger is, er hangt een sfeer, er zijn van elke leeftijd meiden te vinden, en er zijn forums. Ik ben echt helemaal fan van de forums. Het is namelijk zo, dat er verschillende forums zijn. Er zijn Spellen forums, waar in ze het programma Shopping Queens nadoen bijvoorbeeld. Ze doen het in de verschillende goShops die er te vinden zijn, zoals de Luux, voor mensen die wat rijker zijn. In de Luux kun je Diamant items kopen, Unieke items, en Speciale editie items. Verder heb je de Funki, hier in kun je Normale en Speciale Editie items halen. En dan heb je de Zipper, voor de beginners, en voor de basis items, zoals een zwarte singlet, of een rok. Diamanten krijg je als je een Vip lidmaatschap koopt, door een sms te sturen, of te bellen. Unieke items zijn items die niet slijten, dus die je niet kwijtraakt. Speciale editie items slijten wel. Normale items, slijten 1x zo snel. Nog een van de voordelen van goSupermodel vind ik, dat je voor sommige dingen geld moet betalen, maar de forums (het leukste vind ik) zijn helemaal gratis, net zoals de goGames. Op Stardoll moet je al snel ergens geld voor betalen, maar er zijn mensen die dat doen. Als je er geld voor over hebt, is Stardoll ook een aanrader, maar hier zitten kinderen van 10 - 13, en op goSupermodel is het breder, van 10 - 17.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten