zondag 6 mei 2012

Hoi allemaal, en welkom op alweer het derde artikel voor vandaag. Lekker bezig!
Ik las op een blog dat Essence (mijn favoriete merk) een aantal parfums gaat uitbrengen. Natuurlijk weten we dat ze dat al vaak hebben gedaan, maar dat was voor de verschillende Limited Editions. Begin juni 2012 verschijnen er nameljk 6 parfums, en dan vast in het assortiment. Wat me vooral op viel, was dat ze een bepaalde inspiratie hebben voor de parfums, elke naam begint namelijk met: ''Like a'' Ik heb hier de 6 namen voor jullie!

  • Like a walk in the summer rain (limited edition)
  • Like a trip to New York 
  • Like a new love
  • Like a day in a candy shop
  • Like a first day in spring (limited edition)
  • Like a girl’s night out
zoals je ziet zijn er in van de 6 nieuwe parfums, 2 limited editions, dit betekent dat er 4 vast in het assortiment komen. (1+1=2).  Ik was zelf heel enthousiast!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten