zondag 3 juni 2012

Favours

Ik heb ook weer een Favours voor jullie!!

Natuurlijk, de budgetontdekking:
Hema Nagellak: NO. 21
Een supermooie Barbie roze, de meeste nagellakjes chippen bij mij heel snel, maar deze blijft goed zitten, droogt snel, een fijn kwastje, een fijne structuur, echt een aanrader.

Dan heb ik nog 2 nagellakjes van Gosh.
Ik ben nog niet zo heel lang bekend met Gosh, maar ik vind het echt een supermerk. Het is niet heel budget, (6,99 exclusief bij Kruidvat), maar ze hebben hele leuke kleurtjes, ze chippen niet snel, drogen wel snel, hebben een dikke kwast, die hele fijne haartjes heeft.

Dan heb ik nog de oogschaduwpaletjes ^^ van Essence. 
Zoals je ziet heten ze Quattro Eyeshadow. Dit is nummer 04: oh-so-cute
Ik vind dit hele leuke kleurtjes met veel pigment, ze zijn budget, en het is een handig meeneem formaatje, het past overal in.

Dit was weer een Favours, en:

I CU Soon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten