zondag 3 juni 2012

Budget: Look A Likes.

Hoi allemaal! Ik dacht, weet je wat, laat ik eens een nieuw onderdeel doen. Budget: Look a Likes.
Het idee van Budget: Look a Likes:
Als je bijv. een nagellakje hebt van Essie, dan ben ik er voor je, om van een Budget merk, een vervanger te zoeken. Nou, bij deze eerste editie is me dat wel gelukt!
Ik heb namelijk een Look a Like van het merk Gosh. Ik vind dat Gosh supermooie nagellakjes heeft, maar wel duurder dan Catrice, en Essence enzo. Ik heb de Look a Like van Gosh Bubblegum

Echt, een supermooie Barbie roze, met een lichte paarse ondertoon (die je in deze foto niet kunt zien door het licht.)

En nu komt ie...  De Look a Like:

HEMA NO. 21


Ja, de waarheid is hard, maar deze ^^ is exact dezelfde. Door het licht in de bovenste foto lijkt hij rozer, maar ik heb ze naast elkaar gehouden, en het is echt exact dezelfde kleur!!

Dit was de Look a Like voor deze keer.


I CU Soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten